fredag 24 april 2009

Äntligen Fredagkväll

Och så var det fredag. Fredag på Bilab brukar va den värsta dagen på hela veckan.
För på nått sätt så gör Ola att det blir rätt stressigt. Vet inte hur han lyckas men han själv blir oxå väldigt stressad. Jag brukar retas lite med honom och stressa upp han. =P

I morse när jag kom till jobb så såg jag att där stod en dansk Nissan Primera Kombi, 03 eller nyare va d. Där låg lite däck i däckpåsar i bagaget. Dom ska väl vidare till Nissan sen och lämna sin Hyundai hos oss sålänge tänkte jag. Men jag fick serva den kuren. Usch.

Stressade med ytterligare en dansk Accent. Service och klossar fram. Fick dagens första svenska bil efter det. Ett hjulbyte på en Hyundai I30 kombi.

Efter det tog jag en cigg och satte mig där ute för att sola lite =)

När jag slutat för dagen åkte jag bort till Coop Forum (B&W eller Wessels som det hette förr)
där köpte jag mig ett par trådlösa SingStar mickar och Singstar Vol.2 =)
Tänkte spöa Fanny på Nirvana - Lithium ikväll. Vi e grymma på den.
Ska hem till Camilla en runda oxå. Längesen man träffade henne nu.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar