måndag 27 juli 2009

Long Time No Sea

Längesen jag skrev nu. Behöver väl skriva av mig lite nu känner jag.

Ångest,

jag har ångest över att jag har 2st skrotbilar som står på baksidan.
1st Volvo 240 -83
1st Opel Calibra -91

ska man skrota dom eller ska man göra vid?
Samtidigt hade det varit jävligt roligt att smälla ihop tjugofyrnollan så man kan köra lite på dom nytröskade styckena.

Jag var på Björka Loge för första gången i lördags (tack Ola och Cindy för att ni introducerade).
Jag hade riktigt roligt, längesen jag hade så kul känner jag.
Björka som består av 1 stor loge för dans. 1 liten loge för dans och 1 disco.
Jag lärde mig något nytt den kvällen. Att dansa.
Gick fram till en söt blond tjej och frågade snäll om hon ville dansa med mig. Ja tack svarar hon.
Hon reser sig upp och tar min hand för att gå ut på dansgolvet i logen. Jag viskar till henne:
Förlåt men jag kan inte dansa, vill du lära mig? Hon tittar på mig och svarar;
Klart jag kan. Inte för att jag dansar så bra men vi kan göra ett försök.

Vi dansade runt där. Började med en vals som jag dansat nån gång innan, men sen kom det jag visste att jag inte alls kunde. Bugg. Hon fattar min händer och visar hur man gör. Själva rörelsen fram och tillbaka mot varandra var inte så svårt men sen kom där snurrar och händer över huvudet. Efter 3 danser så gick det faktiskt ganska bra tyckte jag =)

Efter några timmar på Björka inser man att folket ute på landet är fan så mycket trevligare än inne i Malmö. Du kan gå fram till en tjej och fråga om hon vill dansa, antar att hon oftast svarar ja för att på landet kan du dansa med vem som helst utan att det ska bli nått för det. Att bara dansa. I Malmö hade du antagligen blivit nekad för att tjejerna kan va så jävla stroppiga där.
Veberödstjejer va riktigt snygga, och trevliga =)




Bye Bye Breeze, Björka here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar